6:45 – 8:30 | scházení dětí |
6:45 – 9:45 | spontánní hry a činnosti, řízené individuální, skupinové a společné činnosti, pohybové aktivity, cvičení |
8:30 – 9:00 | svačina |
9:45 – 11:45 | pobyt venku |
12:00 | oběd |
12:15 – 12:45 | příprava na odpolední spánek, hygiena, rozcházení dětí, které chodí po obědě domů |
12:45 – 14:15 | spánek nebo odpočinek dětí dle individuální potřeby, klidové hry a činnosti nespících dětí |
14:15 – 14:45 | odpolední svačina |
14:30 – 16:30 | hry a činnosti dětí, rozcházení dětí domů ( v období příznivého počasí na školní zahradě) |
Režim dne je postaven pouze na časech jídel. Pružný denní řád umožňuje reagovat na individuelní potřeby dětí, plánování činností vychází ze zájmů a potřeb dětí.
Poměr spontánních a řízených aktivit je vyvážený s dostatkem prostoru pro spontánní hru. U řízených činností pracujeme s dětmi zejména skupinově a individuálně, frontální metodu užíváme pouze v nezbytné míře.
Pobyt venku zařazujeme pokud možno každodenně s ohledem na povětrnostní podmínky.